Om at shoppe på swissclinic.dk Om at shoppe på swissclinic.dk
Indkøbskurv

Om at shoppe på swissclinic.dk

Jeg har fortrudt mit køb. Hvad gør jeg nu?

Som kunde hos Swiss Clinic har du ret til at fortryde dit køb inden for 14 dage fra den dag, du modtog varen. Ønsker du at returnere en vare, skal du kontakte kundeservice enten på telefon eller via e-mail.

Hvad gør jeg, hvis jeg har modtaget de forkerte varer, eller mine varer er blevet beskadigede?

Får du en vare tilsendt, der er defekt, eller er der en anden fejl ved din vare, kan du selvfølgelig returnere den uden omkostninger. Ønsker du at klage, skal reklamationer ske inden for kort tid efter, du har modtaget varen. Reklamationer skal ske til kundeservice.

Hvad gør jeg, hvis jeg vil bytte en vare?

Du har 14 dages fuld returret fra den dag, du har modtaget din vare – forudsat, at varen er i samme stand, som da du modtog den, og at emballagen ikke er blevet brudt, hvis den var plomberet. Ønsker du at bytte til en anden vare, skal du være venlig at kontakte kundeservice, som vil hjælpe dig videre. Vær opmærksom på, at du selv står for returomkostningerne, både når du returnerer og bytter.

Kan jeg ændre/afbestille min ordre?

Vil du gerne annullere din ordre – eller dele af den – skal du være venlig så hurtigt som muligt at kontakte kundeservice, som vil hjælpe dig videre.

Jeg har afsluttet en bestilling, men vil gerne købe mere. Hvad gør jeg nu?

Vil du gerne købe flere produkter, efter du har afsluttet din bestilling, bliver du, når du er gået til kassen, tilbudt at få dine bestillinger i samme ordre – under forudsætning af, at vi ikke har sendt din første ordre af sted.

Hvorfor virker rabatkoden ikke?

Har du en rabatkode, som du gerne vil bruge, skal du skrive den, hvor der står ’Gavekort/rabatkode’, når du er gået til kassen, og klikke på ’opdater’. Det er vigtigt, at du skelner mellem store og små bogstaver, når du skriver koden. Læs også gerne betingelserne for rabatkoder igennem, hvis du er i tvivl om, hvad der gælder.

Bliver mine varer reserveret i indkøbskurven, mens jeg shopper?

Nej. Du skal desværre være opmærksom på, at dine varer ikke automatisk reserveres. En god idé er derfor, at du afslutter betalingen så hurtigt som muligt, så varer med stor efterspørgsel ikke bliver udsolgt, inden du er færdig med at shoppe.

Kan jeg købe jeres produkter i en fysisk butik i Danmark?

Ja, du kan købe produkter fra Swiss Clinic i Magasin og i udvalgte Matas butikker.