KUNDESERVICE

Du er altid velkommen til at kontakte kundeservice, hvis du har spørgsmål eller forslag til forbedringer.

ÅBNINGSTIDER

Mån - Fre  9.00 – 12.30 og 13.00 – 16.00

Tel: 89 888 900

Mail: info@swissclinic.dk

KONTAKT

Send

Hva kan vi hjelpe deg?

Kan jeg købe jeres produkter i en fysisk butik i Danmark?

Nej. SWISS CLINIC har specialiseret sig i at udvikle og sælge eksklusive skønhedsprodukter online.

Bruger SWISS CLINIC cookies, og hvad er cookies?

Ja, vi bruger cookies ligesom mange andre virksomheder. En cookie er en lille tekstfil, der lagres på din computer og fortæller os, hvad dit brugernavn er, og om du er ny bruger eller har handlet hos os før. Der findes to forskellige slags cookies: En, som gemmes permanent på din computer, og en session-cookie, der ikke gemmes og forsvinder, når du lukker browservinduet. Når du kommer ind på SWISS CLINICs hjemmeside, bliver du spurgt, om du vil acceptere cookies. For at du kan lægge varer i indkøbskurven, skal vi kunne genkende dig som bruger, og det betyder, at du skal svare ja.

Hvordan ved jeg, at betalingssystemet er sikkert?

Ved kortbetalinger bruger vi DIBS Payment Services AB, som er leverandør af sikre betalingsløsninger til internettet. DIBS er førende inden for betalingstjenester i Norden. Når du betaler på vores side, stilles din betaling videre til en krypteret, sikker side, hvor betalingen sker. Det betyder, at vi ikke gemmer dine kort- eller personlige oplysninger, og du kan være helt tryg ved at handle hos os. Kortbetalingerne består af sikkerhedsstandarden 3D-Secure, som er udviklet af VISA og Mastercard for at sikre, at det er fuldstændig sikkert at handle på nettet.

Hvordan sendes produkterne?

Din bestilling pakkes på vores lager i Stockholm og sendes med GLS direkte hjem til din postkasse.

Hvor lang er leveringstiden?

Vi sender altid dine varer arbejdsdagen efter, du har bestilt, og den normale leveringstid er mellem 1 og 4 arbejdsdage.

Koster det noget at få leveret fra SWISS CLINIC?

Nej. SWISS CLINIC har altid gratis levering.

Kommer der ekstra gebyrer på?

Nej, der kommer ikke ekstra gebyrer på.

Kan I levere mine varer til en anden adresse?

Ønsker du at få dine varer leveret til en anden adresse, skal du vælge at betale med kreditkort eller PayPal. Af sikkerhedsmæssige årsager og på grund af risiko for bedrageri har vi ikke mulighed for at sende din bestilling til en anden adresse end din folkeregisteradresse, hvis du ønsker at betale med faktura.

Hvad gør jeg, hvis jeg vil bytte en vare?

Du har 14 dages fuld returret fra den dag, du har modtaget din vare – forudsat, at varen er i samme stand, som da du modtog den, og at emballagen ikke er blevet brudt, hvis den var plomberet. Ønsker du at bytte til en anden vare, skal du være venlig at kontakte kundeservice, som vil hjælpe dig videre. Vær opmærksom på, at du selv står for returomkostningerne, både når du returnerer og bytter.

Hvilke muligheder har jeg for betaling?

SWISS CLINIC tilbyder forskellige betalingsmuligheder for at gøre det nemt og fleksibelt for dig. SWISS CLINIC bruger Klarna-faktura, Klarna-delbetala, Klarna-konto, VISA eller Mastercard (DIBS) og PayPal. Til kortbetalinger bruger vi DIBS Payment Services AB, som er leverandør af sikre betalinger på internettet. DIBS er førende inden for betalingstjenester i Norden. Når du handler hos os, stilles din betaling videre til en krypteret, sikker side, hvor betalingen sker. På den måde kan du være helt tryg, og vi gemmer ikke dine kortoplysninger eller personlige oplysninger. Kortbetalingen består af sikkerhedsstandarden 3D-Secure, som er en tjeneste udviklet af VISA og Mastercard, og som sørger for, at betalinger på nettet er helt sikre.

Jeg forsøger at bestille med Klarna-faktura, men der står, at jeg skriver en forkert adresse?

Det kan skyldes flere forskellige ting, fx at du har skrevet et forkert lejlighedsnummer eller måske stavet adressen forkert. Klarna er meget forsigtige, så den adresse, du indtaster, skal være den samme som din folkeregisteradresse. Har du tjekket, at din indtastning er korrekt, og er der stadig problemer, skal du kontakte kundeservice, som vil hjælpe dig videre.

Returnering

Varen sendes til:

SWISS CLINIC DANMARK ApS Langebrogade 5 1411 København K Danmark

Vi har brug for følgende information, når du sender varen til os

Når du returnerer varen bedes du oplyse, hvad problemet er så detaljeret som muligt.

Fortrydelsesret

Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler på swissclinic.dk

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag du;

a) har modtaget din vare

b) får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis

c) får det sidste parti, eller den sidste del i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om levering af en vare, der består af flere partier eller dele

Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved e-mail: info@swissclinic.dk eller tlf 89 888 900. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores standardfortrydelsesformular og sende med retur. Den finder du medsendt din ordrebekræftelse og her:

Standardfortrydelsesformular

SwissClinic.dk anvender cookies. Ved at fortsætte godkender du brugen af cookies.

Jeg accepterer Læs mere
Du skal vælge Forkert format (YYMMDDXXXX) Forkert format, forsøg venligst igen Forkert ID, forsøg venligst igen Du skal indtaste et navn Du skal indtaste Du skal indtaste Forkert kode, forsøg venligst igen Uventet fejl, kontakt vores kundeservice Udgået
Gem Anonym Husk netop nu Acceptér købsvilkår! Redigér Gavekort Mine ordrer Tilføj At betale Fragt Din rabat: Betaling: DKK 9 Fjerne 31 Mine Abonnementer Moms:
Live Chat